DEZVĂLUIRI inedite: Cum a fost pregătit Crăciunul la Cotroceni

Schimbarea “locatarului” de la Cotroceni a adus modificări şi în felul în care s-a pregătit Crăciunul. Una dintre schimbările evidente a vizat bradul de Crăciun.

Vizibil mai frumos ca anul trecut, bradul are o poveste interesantă. Aşa cum stiripesurse.ro a relatat deja (AICI), acesta a fost împodobit de o firmă din Sibiu. Dar până să fie împodobit, bradul a ajuns la Cotroceni prin intermediul internetului. După ce internetul a contribuit major la victoria din 2014 a lui Klaus Iohannis, pe care unii l-au numit “preşedintele Facebook”, oamenii şefului statului au apelat la online şi pentru achiziţionarea bradului de Crăciun.

Astfel, Administraţia Prezidenţială a cumpărat bradul de pe site-ul magazinuldebrazi.ro. Pentru a fi siguri că achiţionează bradul dorit, responsabilii de la Cotroceni s-au deplasat la depozitul magazinului online şi l-au ales ei înşişi. Bradul a costat câteva mii de lei, inclusiv transportul până la Cotroceni. Potrivit reprezentanţilor magazinului, Administraţia Prezidenţială a ales un brad de peste 8 metri, “produs” din care site-ul a reuşit să vândă anul acesta 28 de bucăţi.

Bradul de anul acesta:

content-image

Bradul de anul trecut:

content-image